sobota, 17 marca 2012

Metamorfoza paula90febo

Kolejna metka, przepraszam że po tak długim czasie, ale internet mi się popsuł. ;[ Dobra, przejdźmy do Pauli.


Ubranie:


PRZED: Pomysł niezły - nie powiem. Ale czegoś mi tu brakuje. Moze jakiś naszyjnik, bransoletka? Jakos tak... ;/

PO: Nie chce się chwalić, ale wyszło mi nieźle. Tzn. ja tak uważam - podoba mi się. :3


Make-up:

PRZED: Jak na mój gust to... ;/ Kolory do siebie nie pasują + nie przepadam za tą fryzurą. Coś na pocieszenie: KAŻDY ma inny gust i dni 'bez weny'.

PO: Jedna z moich lepszych metek - wyszło tak skromnie, ładnie, dziewczęco... A gdy zobaczyłam tą sówkę autorstwa HGPL, której bloga uwielbiam wiedziałam że muszę jej użyć! Ciekawe czy jeszcze ma taką na sprzedaż? 111 sm - ale warto! :3


I jak? Podoba się? Zachęcam do komentowania! ;)

1 komentarz:

Cytrynowaa..♥ pisze...

Dawno dodałaś tę metkę ale powiem taak. :D JUŻ KOCHAM TA SÓWKĘ.! Zuza0606 ; *