Metamorfoza FAN_OTTO. Przepraszam że tak późno dodaje.. ;C
Ubranie:
PRZED: No po prostu mi się nie podoba. Buty nie pasują do sukienki, naszyjnik za długi lub za krótki, jest pusto.
PO: Nie podoba mi się. Spodnie za jasne, buty nie pasują... Ale nic więcej nie mogłam zrobić, bo masz mało ciuchów. Radze zainwestować w jakieś buty i dodatki.
Co sadzicie? PRZED czy PO? Czekam na komentarze!
PS: Jeśli będzie komentowało przynajmniej kilka osób może zrobię konkurs na komentatora miesiąca. Jednak teraz jest to niemożliwe.


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz