Ubranie:
PRZED: Nie wiem czemu ale mi się podoba. :) Nie umiem tego uzasadnić. Można byłoby jeszcze dodać bransoletkę. ;)
PO: Chyba jest ok? Mi przypadł do gustu ten ubiór. :)
Make-up:
PRZED: Sory że tu fryzura jest inna, a w ubraniach inna - właścicielka konta zmieniła w czasie robienia metamorfozy. Ale wyszło dobrze, bo ta fryzura bardziej mi tu pasuje, a sama jej jeszcze nie mam to nie mogłabym na nią zmienić. Jest ok, ale te usta sa za nisko. No i nie uzylas zadnego cienia. Spokojnie - to jeszcze nie katastrofa. ;)
PO: Podciągnęłam trochę usta, zrobiłam taki oto makijaż i o wszystkim pamiętałam, ale zapomniałam przypudrować policzki. Jednak myślę że tak jest lepiej. Aha i mala rada: zmień oczy. Ja też przez długi czas miałam te oczy i uważałam że są naj, ale zmieniłam żeby móc używać maskary wydłużającej rzęsy, bo przy tych oczach da się tylko pogrubiającą.
Ta metamorfoza wyjątkowo mi się spodobała, bo masz naprawdę ładną dollke. ;) Mam nadzieje że Wam też się podoba, hmm? :]





2 komentarze:
Dzięki za tą metkę ;*
Rady wezmę sobie do serca, a makijaż naprawdę mi się podoba, bo kilka dni temu asia123fun miała ten makijaż ;)
Tak? Uuu... Nie wiedziałam - zrobiłabym inny... :/
Prześlij komentarz