wtorek, 7 lutego 2012

Metamorfoza Zuza0606

No więc pierwsza metamorfoza...

Ubranie:

PRZED: Kocham tą bluzkę i trampki! Wielki plus! Mi się nawet podoba, ale wisiorek mógłby być inny...

 PO: Próbowałam trochę 'ocieplić' Twój styl, no i wyszło... no wyszło chyba nie najgorzej. ;)


Make-up: 
PRZED: Podoba mi się pomysł z grzywką - oryginalnie. ;)


PO: Nie wiem jak Tobie, ale mi się podoba. :)


I jak moja pierwsza metamorfoza, podoba się Wam?? Komentujcie. ;P

2 komentarze:

Cytrynowaa..♥ pisze...

Ubiór suuper ;D Bardzo mi się podoba ;D A i make-up też :D Tylko troszkę nie lubię tej fryzurki ;D Ale reszta supeer :D

#Olga. pisze...

Bardzo mi miło że Ci się podoba. ^_^