wtorek, 7 lutego 2012

Metamorfoza zosinka500_

Ubranie:

 
PRZED: Szczerze? Masakra. Jest pusto. Brakuje jakiejś torebki, sweterka, wisiorka, bransoletki...


 PO: Trochę lepiej, ale znowu czegoś brakuje... Musisz dokupić kilka dodatków...

Make-up:



 PRZED: Eee... no... trochę za dużo czarnego delikatnie mówiąc...


 PO: Radziłabym zsunąć niżej brwi. Lepiej niż PRZED, ale w pełni zadowolona nie jestem...

A Wam się podobało? Make-up wyszedł tak jakby to konto raz tylko miało SS... Ale miałam małe pole manewru, bo Zosinka miała tylko czarne kosmetyki! Dokup coś kolorowego. ;)

2 komentarze:

Cytrynowaa..♥ pisze...

Hmmm.. widzę jaki miałaś problem ;D Dziewczyna pewnie miała mało rzeczy no nie.? ;D Ale dobrze kombinowałaś ;D

#Olga. pisze...

Noo... Problem był. Dziękuję. ;)