W tej metce trochę inaczej, bo tylko ubranie było zamówione. :)
Ubranie:
PRZED: Pierwsza myśl: Czemu ona stoi na drzewie??? Dziewczyna Tarzana, czy jak? ;P Ale przejdźmy do ubioru. Kolorystycznie jest świetnie. Torebka tylko jakoś tak dziwnie, sztucznie wygląda. Poza tym ok.
PO: Przyznaje. że było trudno. Masz nie za dużo ciuchów. Ale jakoś wybrnęłam, łącząc beż z czernią. Mala rada: kup sobie czarną grzywkę ze sklepu Sunny Bunny - będzie ładniej. :)
I jak? Jesteście za PRZED czy PO?


2 komentarze:
Dzięki ;) wiem, że mam malutko ciuchów, ale już zbieram kasę i będzie się działo w szafie :D
Spokojnie, spokojnie taki rozpęd nie potrzebny. ;P Mala rada: zastanów się jak zobaczysz coś 'superowego co musisz mieć'. Ja wiele razy tak miałam. Wtedy przymierzyłam na dollce, zastanowiłam się i w rezultacie znajdywałam mnóstwo wad i dochodziłam do wniosku że i tak bym tego ani razu nie założyła. Niee woolno marnować kaski! ;D
Prześlij komentarz