niedziela, 29 kwietnia 2012

Metamorfoza patrycja_2000

Ubranie:

PRZED: Bardzo ładnie - akurat mój styl. Tylko ta torebka jest tak jakoś źle umieszczona...

 PO: Achh! Kocham styl fluo! Nie dałam torebki bo żadna nie pasowała - ale tak też jest ok. :) A i sorki - bo podobne do tego co masz w prezentacji ale nie mogłam nic innego wymyślić, a prezentacje zobaczyłam dopiero po wszystkim...


PO2: Zrobiłam jeszcze szybko jedną stylizacje, bo tamta jest zbyt podobna do tej w twojej prezentacji. Radziłabym dokupić jeszcze jakiś długi, czarny naszyjnik. :)

Make-up:

 PRZED: Jak ja nie lubię tego błyszczyka LUXE... Za mocno się 'świeci'. Ja doradzam takie malowanie(same brzegi):

A co do makijażu to.. no tak nie za bardzo.. Tym bardziej że nie pasuje do stroju.


 PO: Tutaj znowu pasemka - to umyślnie podchwyciłam z prezentacji bo do ciuszków idealnie pasuje. zrobiłam czerwono-pomarańczowo-żółto-zielony (zielonego nie widać) makijaż. Usta pomalowałam na pomarańczowo, tak samo policzki i dodałam stylowe okulary (odwróciłam je do góry nogami).

I jak to ocenicie? PRZED czy PO?

2 komentarze:

| Paczi pisze...

Przed :PP Żartuję. Makijażu z daleka nie widać więc za bardzo nie musi pasować do stroje. A jeśli o ten stój to wykorzystałam tą nową darmówkę. Podoba mi się twoje wykorzystanie tej spódniczki z Basics. A makijaż Super. Chyba zrobię taki sam. Ostatnio do konkursów na jakiś makijaż zaczęłam robić bardziej szalone prace i dlatego trochę się podszkoliłam i wgl mam rozszerzoną wiedzę. Możesz zobaczyć te makijaże. Daje ci linki:
http://i49.tinypic.com/15s8pr9.jpg

http://i50.tinypic.com/35avtd0.jpg

patrycja_2000

#Olga. pisze...

Wow, profeska! Ale ja wole takie proste makijaże, które można szybko zrobić. Zawsze brak mi czasu... :/