Na początek może przeproszę, bo jakoś tak zagubiła mi się ta metka w głowie i dopiero teraz ją zrobiłam. Ale mam nadzieje że się spodoba.
Ubranie:
PRZED: Hmm.. No nie mój gust, ale o gustach się nie dyskutuje. Przejdźmy dalej.
PO: Ach, ale mi się podoba! Zapomniałam niestety dodać jakiegoś naszyjnika, ale myślę że sobie poradzisz. :)
Make-up:
PRZED: A tu jest nawet fajnie, jednak fryzurka trochę niedokładna i rzęsy wchodzą na włosy. :/
Ale poza tym ok. :)
PO: Makijaż podobny do przed, ale nie miałam pomysłu. Jednak efekt zamierzony. Myślę że mi się udało, a Wy co sądzicie o tej metce? ;P




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz