sobota, 13 lipca 2013

Metamorfoza madziulka_9494

Ahh jak ja dawno robiłam metki :p No to jedziem :)

STYLÓWA:
PRZED
Fajnie, ta bransoletka mi tu nie pasuje i te cienie piersi, ale poza tym jest ok.
PO
Omg. Nawet nie wiesz ile czasu to robiłam. Zawsze coś nie pasowało. Ale uwzięłam się na bluzkę z sówką, bo jest wspaniała. *-* Teraz widzę, że zapomniałam zdjąć bransoletkę. Jej nie powinno być.


















MAKE-UP:
 PRZED
Aaaaaa! No ja wiem, zem te cienie dodaja realizmu i wgl, ale tylko z odleglosci. Jak wchodzisz do salonu pieknosci widzisz potwora (chodzi wyłącznie o cienie, nie chce cie obrazić). Poza tym nie jest tak źle.











    
PO
Jak ja nie lubię tych oczu.. Sa po prostu straszne. Nie da się ich ładnie pomalować.. Jak widać zdjęłam wszystkie cienie. Fryzurę zmieniłam na wg. mnie ładniejszą również ze stardisign hair. Robiłam make-up chyba z 30min! Te cienie tak mi zamuliły kompa, że lepiej nie mówić.











I jak? Podoba wam się? PRZED czy PO? Piszcie swoje opinie i pamiętajcie, że ten post to tylko moje zdanie. :)




Brak komentarzy: