sobota, 27 lipca 2013

Metamorfoza Vanessa8338

 UBRANIA:

PRZED:
To nie mój styl, więc nie bd się wypowiadać. Ale spodobało mi się połączenie wianka z kocimi uszkami ;3























PO:
Najpierw zacznę od tego, że nogi są trochę dziwne. Ja sb na was ćwiczę, tak przy okazji, mam nadzieje, że się nie obrazicie :P Tutaj była torebka i trochę nie wyszło, a ja mam przyciemniony ekran i w sumie widzę tylko czarne, więc u mnie jest ok ;)
Postanowiłam trochę zmienić twój styl, bo takie ciuchy też przecież masz :P Nie mogłam znaleźć prostych, czarnych, najzwyklejszych rurek, więc założyłam jakieś legginsy we wzory i przyciemniłam rajstopami. Jak widać u was jakieś wzory - ich nie powinno być. Nie byłam pewna torby, ale inne wgl nie pasowały.

















MAKE-UP:
 PRZED: Tak samo jak w PRZED w ubraniowej. Tu spodobało mi się połączenie dwóch pudrów (? zabrakło mi słowa) .























PO:
Oczy pomalowałam na czarno, ale w całości wygląda to delikatnie. Także połączyłam te dwa pudry (?). Kontury ust lekko musnęłam błyszczykiem z LUXE. Zostawiłam jeden kolczyk, żeby twoja doll zachowała swój charakter. Fryzura i kolor zostawione, bo w takich ci po prostu najlepiej ;)

Brak komentarzy: