PRZED:
Te buty mi to strasznie nie pasują (tzn rozumiem, że to miał być kontrast z ustami i sam kolor jest ok, ale fason okropny) i naszyjnik wg mnie trochę za duży. Troszeczkę. Ogólnie to chociaż ja nigdy bym się tak nie ubrała jest fajnie. :)
PO:
Ile ty masz perełek w szafie! Naprawdę sporo cennych i pięknych ubrań :3 Ostatecznie spodobała mi się ta bluzka. Najlepiej pasuje z prostą, czarną spódniczką. Nie wyszło jedynie to, że trochę jest za dużo czarnego, prawda? A okulary zdjęłam i założyłam ponownie żeby nie było :P
MAKU-UP:
PRZED:
Ślicznie pomalowane policzki muszę przyznać. Niby tak normalnie, a jednak super wyglądają ;D I fajnie zrobione brwi ;)

PO:
Nie mogłam u cb znaleźć porządnego, różowego cieniu do powiek. No wiec mieszałam i wyszedł taki fioletowy :d Usta pomalowane moim sposobem (czl błyszczykiem LUXE tylko kontury) i policzki, które trochę wszystko ożywiają ;) (tak wiem, że nie równo, ale jadłam obiad i myślałam tylko o jedzeniu xd)
Podoba wam się? PRZED czy PO? Zgłaszać się do metamorfoz możecie w zakładce 'Kolejki' i pod najnowszymi metamorfozami ;)



2 komentarze:
Osobiście podoba mi się makijaż przed strój jednak lepszy jest po metamorfozie ;)
paatka
Dziękuje bardzo za metamorfozę, naprawdę spodobał mi się twoja propozycja stylizacji :) Śliczna ♥
Prześlij komentarz